Чому люди дійсно глупі…

  Психологія Коментарів немає

Чому люди дійсно глупі?

Якщо проаналізувати вчинки більшості людей, то можна впевнено стверджувати, що вони як мінімум позбавлені змісту і, як максимум, відверто нелогічні та глупі.

Доказом цієї очевидної людської глупості, як на мене, є наступне:

  1. Переважна більшість людей хоче бути здоровими, проте не робить майже нічого, щоб зберегти це здоров’я. Більше того, більшість з нас протягом всього життя намагається з’їсти, випити, вдихнути побільше різноманітного шкідливого лайна, а потім відверто дивуються, що сумний кінець близько…
  2. Переважна більшість людей мріє жити у фінансовому достатку, проте майже всі свої доходи люди витрачають на різноманітні забаганки, майже не інвестуючи у покращення свого фінансового стану у майбутньому (хоча рекомендації дуже прості). Більшість наших покупок нав’язані нам суспільними трендами, які в переважній своїй більшості є нераціональними, а часто суспільно-небезпечними…
  3. Більшість людей хочуть мати дітей і хочуть, щоб ці діти були здорові, виховані (соціально-адаптовані, позитивні) та успішні (суспільно та фінансово). Здоровими їм реально бути важко, оскільки вони беруть приклад з нас, дорослих, а у нас з цим великі проблеми, описані в пункті 1. Вихованими наші діти виростають хіба випадково, оскільки виховувати своїх дітей майже ніхто не вміє (навчити дитину вітатися не рахується…), бо майже ніхто з нас не вчиться цьому. Досвід поколінь з кожним десятиліттям стає все більше застарілим, оскільки сучасне суспільство дуже динамічно змінюється. Успішними нашим дітям також важко стати, коли вони дивляться на наші фінансово-неграмотні рішення (див. п.2).
  4. Більшість сучасних світових трендів (а це, на хвилинку, десятки чи сотні мільярдів долларів) не несуть в собі заклику до доцільності чи ефективності, а стимулюють звичайні людські інстинкти. Чого варті тільки два повністю домінуючі на планеті тренди “багатства” та “гламуру”?.. Щойно у людини залишаються певні кошти після оплати товарів та послуг першої необхідності, їй одразу кортить придбати щось трендове (останню модель гаджета, переважно це айфон), щось статусне (дороге авто, велику квартиру в крутому районі, щороку а бажано двічі на рік відпочити на крутому курорті…) чи гламурне (брендовий і обов’язково дорогий одяг та аксесуари)… Так, більшість цих трендів нам нав’язують виробники через засоби массової інформації, але на те у нас голова на плечах, щоб самому вирішувати за себе, а не бути повністю керованим споживачем…

 

Ключові слова: .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *